To so top živila, zaradi katerih se ne moreš zrediti!
406
406

Če se bojujete z odvečnimi kilogrami, se srečujete s številnimi nasveti, med katerimi je tudi ta, ki pravi, da ne smete ničesar zaužiti po šesti uri zvečer. Z upoštevanjem tega pravila ste na najboljši poti k izgubi kakšnega preseženega kilograma ali k izboljšanju svojega zdravja. Seveda ni primerno, da pozno zvečer zaužijete velike količine mastne hrane, če se vam "zalušta" kakšnih prigrizkov, pa so ta nizkokalorična živila prava zate!

KOKICE

Če jeste kokice brez masla in sladkorja (in le z malo soli), jih lahko jeste brez strahu. Skodelica kokic naj bi vsebovala le 31 kalorij.

ZELENA

Zeleno v 95 odstotkih sestavlja voda. Pomagala naj bi pri izgubi telesne teže in pri razstrupljanju telesa.

JAJČEVCI

Jajčevci, pripravljeni na žaru ali pečeni brez olja, naj bi vsebovali le 24 kalorij.

POMARANČE, GRENIVKE IN MANDARINE

Če želite izgubiti odvečne kilograme, večje količine sadja niso priporočljive. A citrusi so pri tem izjema.

MELONE IN LUBENICE

Rezina melone oziroma lubenice naj bi imela med 60 do 70 kalorij.

ALGE

Alge, kot je na primer laminaria, so najboljši vir joda.

BUČKE

Porcija bučk naj bi vsebovala le 42 kalorij.

KUMARE

Kumare so nepogrešljiva zelenjava za vse, ki želijo izgubiti odvečne kilograme – iz telesa naj bi namreč odvajale vodo.

RDEČA PESA

Povprečna porcija rdeče pese naj bi imela 40 kalorij.

JAJCA

Priporočajo se trdo kuhana jajca.

ANANAS

Aktivna snov v ananasu, bromelain, naj bi pomagal pri razgrajevanju maščob.

JABOLKA IN SLIVE

Eno jabolko naj bi imelo le 50 kalorij. Slive naj bi bile bogate z vitaminom C in kalijem.

SOLATA

En list solate naj bi imel, verjeli ali ne, le 3 kalorije.

ZELJE, BROKOLI, CVETAČA

Ta zelenjava je vaš zaveznik pri izgubi teže. Porcija narezanega zelja naj bi imela 7 kalorij.

406