Zaradi zapisov na družbenih omrežjih vas morda ne bodo zaposlili
514
514

V zadnjem času boste ogromno oglasov za prosta delovna mesta odkrili na družbenih omrežjih. Zelo pomembno je zato, da ste del spleta, morate pa tudi vedeti, da delodajalci radi pregledajo vašše profile in to morate izkoristiti sebi v prid.

KAKO SE PREDSTAVITI NA SPLETU?

Ko si urejate Facebook profil, za profilno sliko uporabite primerno fotografijo. Nikar ne objavljajte neprimernih – torej nič popivanja, divjih zabav, razgaljenih (svojih in tujih) teles in podobno..

Pazite tudi, kaj pišete na svojih profilih. Naj se podatki, ki jih imate objavljene na spletu, ujemajo s tistimi, ki ste jih zapisali v svojem življenjepisu in poslali potencialnemu delodajalcu. Svoje izkušnje zapišite v rubriki O meni.

Rezultat iskanja slik za checking facebook on computerPoskrbite, da bodo vaši profili profesionalni.

DELODAJALCI PREGLEDAJO AKTIVNOSTI KANDIDATOV

Raziskava, ki jo je opravila ameriška organizacija Career Builder, je pokazala, da kar 60 odstotkov vprašanih delodajalcev na družbenih omrežjih preveri kandidate, ki so se prijavili na prosto delovno mesto. Leta 2015 je to počelo 52 odstotkov vprašanih, leta 2008 pa 22 odstotkov in leta 2006 le 11 odstotkov. Trend torej narašča.

Ogromno delodajalcev preveri, kaj bodo o kandidatu našli na spletu.

Kar 59 odstotkov kadrovikov preveri tudi, kaj bodo o kandidatu odkrili v spletnih iskalnikih. Za primerjavo: to jih je predlani počelo "le" 51 odstotkov.

Kar 49 odstotkov kadrovikov je odgovorilo, da so na družbenih omrežjih odkrili podatke, zaradi katerih so se odločili, da nekoga ne zaposlijo.

ZAKAJ VAS BODO ZAVRNILI?

Kadrovike odbijajo tudi zapisi kandidatov, ki kažejo na pesimizem - da se dela ne da dobiti brez vez in poznanstev, da je že vse dogovorjeno, da ni upanja in podobno.

  • Kar 46 odstotkov delodajalcev je odgovorilo, da so jih odvrnile provokativne ali neprimerne fotografije, posnetki ali zapisani podatki o kandidatu, ki se je prijavil, da bi delal v njihovem podjetju.
  • 43 odstotkov jih je dejalo, da so odkrili podatke o popivanju in drogiranju kandidata.
  • 33 odstotkov jih je odgovorilo, da so se za zavrnitev odločili zaradi diskriminatornih in sovražnih komentarjev, ki jih je kandidat pisal na družbenih omrežjih.
  • Kar 31 odstotkov vprašanih kadrovikov je dejalo, da so kandidata izločili, saj je na svojih profilih objavljal žaljive zapise o svojem nekdanjem/zdajšnjem delodajalcu ali sodelavcu.
  • Zanimivo je tudi, da se je 29 odstotkov kadrovikov odločilo, da kandidata izločijo iz tekme za prosto delovno mesto ali iz zadnjega kroga razgovorov, ker so na njegovem profilu zaznali slabe komunikacijske in jezikovne veščine.

Delodajalce torej na družbenih omrežjih pritegne to, da ste profesionalni  tako na zasebnih kot javnih profilih, zato hitro preverite, kaj objavljate na različnih spletnih straneh.

Foto: Pixabay.

514

Nalaganje vsebine...

Loading...